Häiriö mobiilikausilippujen siirtokertojen hallinnassa on korjattu

Hei!

Kausilippujen siirtokertojen hallinnassa on havaittu häiriö 2.10.2024 alkaen, eikä Waltti Mobiilin, OSL-sovelluksen ja Nysse Mobiilin kautta ostettujen kausilippujen siirtokertojen määrää pysty tällä hetkellä lisäämään tai vähentämään Waltti Managerissa.

Asiakas pystyy kuitenkin siirtämään kausilipun puhelimesta toiseen, jos siirtokertoja on vielä jäljellä.

Häiriö ei koske mobiilista ostettuja kerta- ja vuorokausilippuja.

Häiriötä selvitetään parhaillaan ja se pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Ystävällisin terveisin,

Waltti

Waltti Solutions Oy

Opastinsilta 6 A, 00520 Helsinki

info@waltti.fi

waltti.fi

Digiratkaisut teille.

Päivitys tilanteeseen: vika on saatu korjattua 3.10.2024.

Sivun alkuun