Haemme työllisyys- ja yrityspalveluihin TYÖNVÄLITYSASIANTUNTIJAA määräaikaiseen virkaan ajalle 15.1.2025-30.4.2026. Aloitusajankohdasta voidaan myös sopia.
Haluatko työskennellä merkityksellisessä ja monipuolisessa tehtävässä, jossa pääset käyttämään laajasti tietojasi ja taitojasi sekä kehittämään omaa ammattitaitoasi? Pidätkö työstä, joka tarjoaa mahdollisuuden tavata erilaisia ihmisiä ja olla monessa mukana?
Haemme joukkoomme TYÖNVÄLITYSASIANTUNTIJAA ajalle 15.1.2025-30.4.2026.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän kehittyvässä ja kannustavassa työyhteisössä.
Tässä työnvälitysasiantuntijan virassa työskentelet alkupalvelutiimissä ja vastaat omien työnhakija-asiakkuuksiesi hoitamisesta ja viranomaistehtävistä. Virkatehtäviin kuuluvat muun muassa:
– uusien asiakkaiden työttömyysturva-asioiden hoitaminen ja asiakkaan palvelutarpeen arviointi
– nopeat ja innovatiiviset työttömyyden katkaisuyritykset vahvalla verkostoyhteistyöllä
– työnhakija-asiakkaiden etenemisen edistäminen kohti avoimia työmarkkinoita työllisyys- ja yrityspalveluita ja verkostojen palveluita sekä yrityskontakteja hyödyntämällä
– työnhakija-asiakkaiden työkykyrajoitteiden ja työkyvyn tunnistaminen
– toimiminen aktiivisesti työllisyysverkostoissa asiakkaiden tilanteiden edistämiseksi
Odotamme sinulta kokemusta vastaantyyppisistä tehtävistä. Olet itseohjautuva, joustava ja ratkaisukeskeinen. Sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot sekä kykyä toimia erilaisissa verkostoissa. Sinulla on hyvät suulliset ja kirjalliset viestintätaidot sekä tietotekniset taidot. Eduksi luetaan työmarkkinatuntemus, työnvälitysosaaminen ja jonkin toimialan vahva osaaminen.
Olet palveluhenkinen, oma-aloitteinen, järjestelmällinen ja sinulla on hyvä paineensietokyky.
Tehtävän kelpoisuusehtona on soveltuva korkeakoulututkinto tai aiempi opistotason tutkinto tai ammatillinen tutkinto.
Tehtävässä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.
Palkkaus ja palvelussuhteen ehdot määräytyvät Kunta-alan virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaisina.
Työ alkaa 15.1.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan.
Tarjoamme kilpailukykyiset palvelussuhteen ehdot, hyvät henkilöstöedut (mm. ePassi) sekä mielekkään työympäristön. Meillä on mahdollisuus etätyöhön, mikä helpottaa työn ja perhe-elämän yhteensovittamista. Henkilöstön työhyvinvointia ja osaamista kehitetään suunnitelmallisesti. Kouvolan kaupungin asukkaille tuottaa palveluja noin 2 700 työntekijää. Tärkein tavoitteemme työssämme on halu toimia kaupunkilaisten parhaaksi. Henkilöstövisiomme on: Rakkaudesta lajiin – me teemme Kouvolaa!