Halkotarhantie 1 asemakaavamuutoksen (kaavanro 01/042) tavoitteena on ajanmukaistaa voimassa oleva asemakaava vastaamaan nykytilannetta ja varautua alueella pieniin rakennusten laajennuksiin.

Asemakaavamuutoksen tarkoituksena on ajanmukaistaa voimassa oleva asemakaava vastaamaan nykytilannetta ja varautua alueella pieniin rakennusten laajennuksiin.

Sijainti

Salli markkinointievästeet nähdäksesi sisällön.

Ohita upotus

Suunnittelualue sijaitsee Kouvolan ydinkeskustan eteläpuolella Halkotarhantien varrella rautatiealueen ja Kotkankallion asuinalueen välissä. Kaavamuutosalueen koko on n.1,2 hehtaaria.

Suunnittelun vaihe

Kaavan vaiheet ovat aloitus, valmistelu, ehdotus, hyväksyminen ja voimaantulo.
Kaavoitus on edennyt valmisteluvaiheeseen.

Aloitus- ja valmisteluvaihe

Kaavamuutos on kuulutettu vireille 2.10.2024. Kaavan osallistumis- ja arviointisuunnitelma (OAS) sekä kaavaluonnos liitteineen on nähtävillä 2.10.-6.11.2024 välisen ajan tällä sivulla ja kaupungintalon info-pisteessä (Torikatu 10) sen aukioloaikoina. Vireilletulosta ja nähtävilläolosta on tiedotettu kaava-alueen ja siihen rajautuvien kiinteistöjen omistajia kirjeellä sekä kuulutuksella Kouvolan Sanomissa ja kaupungin verkkosivuilla 2.10.2024. Palaute kaavaluonnoksesta pyydetään lähettämään viimeistään 6.11.2024 osoitteeseen Kouvolan kaupunki, Kirjaamo, PL 85, 45100 Kouvola tai sähköpostitse: kirjaamo(at)kouvola.fi. Lisätietoja kaavasta saa kaavoittajalta.

Aikaisemmat suunnittelun vaiheet

Ei aikaisempia suunnitteluvaiheita.