Asiakaspalvelu ja yhteystiedot
Missä sijaitsee joukkoliikenteen asiakaspalvelupiste? Mihin voin ottaa yhteyttä joukkoliikennettä koskevissa asioissa?
Waltti-asiakaspalvelupiste
Bussimatkatoimisto / Kymen Charterline Oy
Torikatu 2
45100 Kouvola
Avoinna ma-pe klo 9 – 17:30
Puh. 05 349 6896
info(at)bussimatkatoimisto.fi
Ota yhteyttä asiakaspalvelupisteeseen Waltti-matkakorttiin liittyvissä asioissa. Asiakaspalvelupiste myy ja lataa Waltti-kortteja sekä hoitaa Waltti-matkakorttiin liittyvät reklamaatiot, asiakaspalautteet, korttien sulkupalvelun, löytökorttien käsittelyn ja säilytyksen. Lisäksi asiakaspalvelupiste neuvoo ja opastaa Kouvolan joukkoliikenteeseen liittyvissä asioissa.
Pysäkkien vaurio- ja puuteilmoitukset
Katupäivystys
Puh. 020 615 4690
Ota yhteyttä katupäivystykseen linja-autopysäkkien kuntoon liittyvissä asioissa. Tällaisia asioita ovat mm. rikotut katokset tai lumesta auraamaton pysäkki.
Liikennöitsijät
Ota yhteyttä liikennöitsijöihin heitä ja heidän kuljettajiaan koskevissa asioissa. Lisäksi ole yhteydessä liikennöitsijään tapauksissa, joissa unohdat bussiin omaisuuttasi.
Tarkista käyttämäsi linjan ja vuoron liikennöitsijä täältä.
Elimäen Liikenne
Puh. (05) 744 1400
www.elimaenliikenne.fi
Kymen Charterline
Puh. 020 710 9705
www.bussimatkatoimisto.fi
Linjaliikenne Martti Laurila
Puh. (05) 320 1900
www.marttilaurila.com
Savonlinja
Puh. (015) 7600 700
Matkatoimisto Matka-Majuri
Puh. 050 534 4592
www.matka-majuri.fi
Tilaustaksit Sydänmaanlakka Oy
Puh. 040 5466651
Joukkoliikenteen kehittäminen
joukkoliikenne(at)kouvola.fi
Kouvolan kaupungin palautepalvelu: Kouvolan palautepalvelu
Päivitetty 4.10.2024